Quen é quen?

Quen é quen? Breve reseña biográfica das persoas colaboradoras deste blog


(homenaxe)

O 29 de xuño de 2019, en Burela, no campo da Marosa tivo lugar o I All Star Futbolinlugo. Nesta festa do fútbol lucense, con distintas actividades conmemorativas -entre elas un partido feminino e outro masculino, con combinados de xogadoras e xogadores da provincia-, tamén houbo tempo para rendir homenaxe a Canti.

10/3/19

Adestramento para pais


Me cago en tal! Hoxe tocoume levar á nena ó adestramento. Non sei de onde lle vén esta afección polo fútbol porque nin eu nin seu pai somos seareiros de ningún equipo, máis ben ó contrario.
Nada máis pisar os cativos o céspede, o pai do gardameta púxose a berrar coma un tolo. Pero..., que demo lle pasa a este home?
Mentres, eu póñome a ler na bancada porque, despois dos primeiros cinco minutos, aquilo non acaba de “engancharme”.
Pouco despois, escoito detrás de min unha voz furibunda: “Penalti, penalti!”. O adestrador detén a sesión e achégase a un grupo de pais para aclararlles: 1º, que aquilo non era un partido; e 2º, que estaban poñendo nerviosos ós rapaces.
Ai! Boa a fixo! Agora empezaron con el, ou máis ben contra el: que se “espírito competitivo”, que se “quita este para poñer aquel”, que se “así non van gañar nunca”...
O adestrador apartouse un pouco daquela manda salvaxe e, sen dicir nin palabra, fixo soar o seu chifre. Os nenos e nenas, todos collidos da man, comezaron a desfilar cara ó vestiario.
Eu sorrío, aplaudo con fervor e dígolle a un que teño ó meu carón: “Non entendo moito de fútbol, pero eu diría que acaban de meternos un bonito gol”.

Ana Dopazo
(publicado por Canti orixinalmente en Entreno diario)

No hay comentarios:

Publicar un comentario