Quen é quen?

Quen é quen? Breve reseña biográfica das persoas colaboradoras deste blog


(homenaxe)

O 29 de xuño de 2019, en Burela, no campo da Marosa tivo lugar o I All Star Futbolinlugo. Nesta festa do fútbol lucense, con distintas actividades conmemorativas -entre elas un partido feminino e outro masculino, con combinados de xogadoras e xogadores da provincia-, tamén houbo tempo para rendir homenaxe a Canti.

2/3/19

O fútbol, unha forma de medrar


Apenas tiña seis anos cando descubrín que o meu non eran as bonecas, pero tan pouco o eran os coches teledirixidos: sen dúbida o que a min me gustaba era o fútbol. Pasábame as tardes xogando na casa, fora se facía bo e dentro se chovía; non importaba como fose, eu tiña que xogar.
Pero as cousas no colexio ó principio eran ben distintas: como en todos, no meu -aínda que era pequeno e nos coñeciamos todos non ía ser distinto-, había xerarquías, os maiores eran quen controlaban o pavillón no recreo, eles facían os equipos e eles decidían quen xogaba e quen non, e como era de supoñer, eu era deses que xunto co neno que tiña gafas quedabamos a ver o partido dende a esquina día tras día. Pasados uns meses desistín: mentres estiveran eles eu non ía xogar, ou no caso de facelo o balón en ningún momento pasaba por min. Entón deixei de reunirme con eles no patio e na casa comecei a xogar menos, pensei que quizás realmemte non era para min, o fútbol non era para nenas e eu non ía ser a excepción. 
Pasou polo menos un ano, ou quizais menos, non logro recordalo, pero só sei que a min fíxoseme eterno. Por sorte, un día no río atopei unha rapaza que estaba xogando con rapaces e aínda por riba era a mellor, e desde aquela díxenme que se ela podía, eu tamén.
Todo isto significou moito para min, e dende aquel momento non parei máis: pasando de xogar a miña primeira temporada e non gañar un partido, ata chegar o Quiroga FSF e gañar a miña primeira liga e a miña primeira copa, no que será o meu equipo sempre. Porque iso é outra das grandezas do fútbol: ademais das emocións que vives, está a xente que coñeces e o vínculo que creas con ela. 
Concluíndo, iso é o futbol para min: animar ás compañeiras e remontar un marcador complicado, a emoción dun regate, a complicidade dunha asistencia, caer mil veces e levantarse mil e unha máis, perder pero deixándoo todo no campo, un gol no último suspiro, a sensación de recompensa polo esforzo cando gañas, pero sobre todo estar rodeada desa xente que máis que compañeiras son familia. 
Nada te fai sentir mellor que o deporte, e o meu é o futbol, o fútbol sala. 
Pero para vivilo de verdade, antes de cada partido debes recordar sempre isto: “Ningún jugador es tan bueno como todos juntos.”-Alfredo Di Stefano.

Paula González
(publicado por Canti orixinalmente en Entreno diario)

No hay comentarios:

Publicar un comentario